تقييم الموضوع :
  • 0 أصوات - بمعدل 0
هاي
أولا انا اسفه ع اي كومنت أو موضوع كتبتوا و دايق حد او قلت أدبي في ع حد ثانياً بأي أظن دي اخر مره تشوفولي كومنت أو موضوع في المنتدى
الرد
(05-26-2021, 01:16 PM)المشاكسه 2 كتب : أولا انا اسفه ع اي كومنت أو موضوع كتبتوا و دايق حد او قلت أدبي في ع حد ثانياً بأي أظن دي اخر مره تشوفولي كومنت أو موضوع في المنتدى

تقريبا شوفت جميع تعليقاتك، مفيش اساءة لحد..
لو حصل سوء تفاهم ممكن يتحل بشكل ودي، هي دي طبيعة البشر يحصل بينهم اختلاف في وجهات النظر لأنهم بالطبع مختلفين في الطباع.
اللي محتاج استشارة يتفضل خاص فلب متحرك
الرد
(05-26-2021, 01:16 PM)المشاكسه 2 كتب : أولا انا اسفه ع اي كومنت أو موضوع كتبتوا و دايق حد او قلت أدبي في ع حد ثانياً بأي أظن دي اخر مره تشوفولي كومنت أو موضوع في المنتدى
ليه خليكي احنا عاوزينك
الرد
انا تقريبا تابعت جميع مشاركاتك وما لاحظت اى إسائة بالعكس احنا عاوزينك تستمري فى المشاركة لانو للامانة وجودك عمل حيوية للمنتدي واستطاع استعادة جزء من نشاطو ونتمني ان تستمر الامور فى التقدم
قلب  اهلا ومرحبا بالجميع قلب
الرد
لا طبعا احنا كلنا عاوزينك تبقي معانا
الرد
هوة بصراحة انا لاحظت حاجة غريبة فى المنتدي كل عضوة اول لما تدخل المنتدي بتكون نشيطة جدا وبتشارك وبتضيف مواضيع وردود واول لما تفتح الرسائل الخاصة بتختفي وما بيبقاش ليها وجود مش فاهمة ليه بيحصل كدا هل وجود الجميع هنا من اجل الرسائل الخاصة فقط او فى حد بيمنعهم يشاركو فى المنتدي لما بتفتح الرسائل ارجو من الجميع المشاركة هنا والتوضيح عاوزين نفهم ايه الى بيحصل فى المنتدي لانو حقيقي وضع المنتدي سيء واحتمال اصحابو يقفلوه فى الايام الجاية
الرد
حاضر هشارك... و إنتوا منتدي جميل
[-] عدد 2 من الأعضاء معجبين المشاكسه 2'بمشاركة:
  • الطبيب, المشاغبة
الرد
(05-27-2021, 04:15 PM)المشاكسه 2 كتب : حاضر هشارك... و إنتوا منتدي جميل
نورتي
[-] عدد 2 من الأعضاء معجبين المارد'بمشاركة:
  • الطبيب, المشاغبة
الرد
(05-27-2021, 04:15 PM)المشاكسه 2 كتب : حاضر هشارك... و إنتوا منتدي جميل

بصراحة الرد ده تستاهلي تتعبطي عليه من الإدارة، ويكون العبط ع العام ادام الجروب كله
اللي محتاج استشارة يتفضل خاص فلب متحرك
الرد
ابتسامة ابتسامة ما تكسفوش البنت يا جماعة بلاش ، انما لو عندها الشجاعة ممكن نعبطها على العام ونشوف هتستحمل ولا ايه
قلب  اهلا ومرحبا بالجميع قلب
الرد

التنقل السريع :

يقوم بقرائة الموضوع: بالاضافة الى ( 1 ) ضيف كريم